Sterotypical


We have stereotypes, derived from certain behavior, from certain individuals. In example, this just might be a good reason, people have the stereotype concerning blondes;

What is She Talking About?

Miss Teen South Carolina

Question: Recent polls have shown a fifth of Americans can't locate the United States on a world map. Why do you think this is?

Miss Teen South Carolina: "I personally believe the U.S. Americans are unable to do so because, uh, some, uh...people out there in our nation don't have maps, and, uh, I believe that our education like such as South Africa and, uh, the Iraq everywhere like, such as and...I believe that they should, our education over here in the U.S. should help the U.S., err, uh, should help South Africa and should help the Iraq and the Asian countries, so we will be able to build up our future for our...

Editor's note: It was painful typing this dialogue.

Click below to see Miss South Carolina defend her answer and a new parody:

Miss South Carolina Defends Answer
Miss South Carolina

Defends Her Answer

Miss Teen South Carolina Calls 911
Miss Teen South Carolina
Calls 911
Proud Parents Of Miss South Carolina
Proud Parents Of

Miss South Carolina

Jimmy Kimmel Explains What Miss Teen Said
Jimmy Kimmel Explains

What Miss Teen Said

Virtual Miss Teen South Carolina
Virtual Miss Teen

South Carolina

14 comments:

sKILLz said...

I saw this last week, what the fuck was she thinking? first off there no way she can "defend" her answe. she fucked up plain and simple.
Im sure her parents are going to beat the shit out of her for that answer.
She probably went home and cried for days over what she said.
Funny thing is, it was a very simple question!

DirtyBitchSociety said...

Skillz, it seemed the typical blonde, huh? Damn shame. She looked like a bumbling idiot.

archer said...

Well, you don't get to be Miss South Carolina on your brains. You get to be Miss South Carolina by stirring the dried-up hormones of fat old fuck contest judges who look like Colonel Sanders.

DirtyBitchSociety said...

Archer, dammit man, you sure do have a point. What the hell was I thinking, hahaha?

Old Knudsen said...

My answer would have been,"well yanks are dumb as fuck." No one asked me.

To be honest I looked at a map of France the other day and I couldn't tell you where America was on it.

sKILLz said...

I kinda felt bad for her but that went away after the second and third time seeing it. Then I just kept making fun of her and getting some good laughs out it like the rest of us! :P

DirtyBitchSociety said...

Old Knudsen, Geography is not my strong point. If you asked me to find New Guinea on the map, I'd be screwed.

DirtyBitchSociety said...

Skillz, Yes, I felt for her for just a minute too. Then, I thought what the fuck. Maybe she was nervous, I hope.

Xmichra said...

lol... good thing that she is cute ;)

I had a "disagreement" with Mark where madagascar was when the movie came out. Dude was sure that it was in south america. Did no one else ever play RISK???

Xquizit said...

i take offense!! this is my state you are talking about!!

sKILLz said...

You know she could have said ANYTHING but what she did and I dont think it would have been as bad as it was.
Nervous? Yea Im sure she was but WTF was she saying?! Did she even hear herself as she was spewing out that fucking non-sense?! Fucking dumb bitch!

DirtyBitchSociety said...

Xmichra, I'm fucked if you play Risk w/me, never played before. I passed all my Geography classes, somehow and I used to love it. I'm not a total dumbass but damn near it. I was blonde in another life, I'm excused! hahaha!

DirtyBitchSociety said...

Woogie, are you having a blonde moment? Poor thing, it's gonna be ok, g-friend, it's gonna be ok. tehe!

DirtyBitchSociety said...

Skillz, yea I don't know what the hell that was. It didn't seem like she was a tard in later interviews. For once in my life...I'm just glad to have black hair. haha!