Burger King or BJ

Burger King my ass, those are blow job lips...seen it before!

11 comments:

brotherray said...

Yep, those are BJ's lips alright. lol - this reminds me of something I came across last night for a Hardees. ad for a double cheeseburger. I'll have to take time to post it - youtube thing.

Dirty Bitch Society said...

brotherray, by all means, enlighten the masses.

Dirty Bitch Society said...

brotherray, now you've got me wondering?

Webmiztris said...

I don't care if it's dick or a Whopper, if it's going to tear the sides of my mouth open, I'M NOT GOING TO EAT IT! lol

Vagina Dentata said...

Episiotomy?

DirtyBitchSociety said...

webmiztris, the guy I dated, right before I went to the Klink, was so big, I couldn't get the head in my mouth. He just about did that to my other lips, holy fuck me up!

DirtyBitchSociety said...

webmiztris, PS, I went back for more though, yes siree, I was all up and down with dirty D. His name was Danielle and he was from Kane, Pa. Jeeez, I'll never forget that and him. I need to look him up, huh?

DirtyBitchSociety said...

VD, ouch. I never had one of those and my last son weighed 10.5. I never tell that story on the first date, though, huh?

Vagina Dentata said...

natural tearing is now the norm. Heals better.
Jaysus! Ten and an half pounds? SR would love your hips. Like a snake's jaws they be, unhingeable.

DirtyBitchSociety said...

VD, he was 23 inches too. They called me Big Mama when I was pregnant. I gave birth to a man and he breast fed for 18 months, lil freak wouldn't give it up, always pestering me and shit. I finally had to distract him with chocolate milkshakes. My hips are more like a Pit Bull, they clamp down and are hard to unhinge.

brotherray said...

OMG, speaking of these deliveries, my DIL just delivered a 10 lb'r a few months ago - no C-Section, no episiotomy. Son said he thought he was gonna die when he saw all that rippin and tearin going on. I asked why the fuck didn't they do an episiotomy, and he said (like VD) that "natural healing" was now considered the best. Do what? Fuckin soccer ball coming through my shit, and now the docs wants our natural born vaginas to heal without SNIP SNIP & stitches? GodDAMN I'm glad I delivered 26 years ago!

BABS! That DICK was HUGE! GOT ALMIGHTY DAMN!